Аз залагам на превъртел лагер
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вариатор или нещо друго?
Collapse
X
-
Моят съвет е да прегледаш все пак шпонката на колелото на КВ. Само тя или тази на колелото на изпускателния вал може да е причината за да се размести изпускателния спрямо коляновия вал. А и да смениш 2 вариатора, макар и не нови и с двата да ти избяга сфазирането на валовете, звучи странно. И разбира се - направи една диагностика. Тя ще покаже дали има проблем със синхрона или с управлението на вариатора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеМоят съвет е да прегледаш все пак шпонката на колелото на КВ. Само тя или тази на колелото на изпускателния вал може да е причината за да се размести изпускателния спрямо коляновия вал. А и да смениш 2 вариатора, макар и не нови и с двата да ти избяга сфазирането на валовете, звучи странно. И разбира се - направи една диагностика. Тя ще покаже дали има проблем със синхрона или с управлението на вариатора.
---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------
Първоначално публикувано от inpuls.1980 Покажи съобщениеАз залагам на превъртел лагер
Comment
-
Имай впредвид и това, че на празен ход и на високи оборори (мисля, че над 4500) вариаторът не е активен. Имайки това впредвид се опитай да прецениш дали тракането го има при оборотите при които той е активен или не.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИмай впредвид и това, че на празен ход и на високи оборори (мисля, че над 4500) вариаторът не е активен. Имайки това впредвид се опитай да прецениш дали тракането го има при оборотите при които той е активен или не.
Comment
-
Скоро брахме ядове с подобен проблем на едно волво. След сваляне на глава даради счупени валове и нагласяне на валовете и първи в гмт, превъртам и оп на трети подпря. Айде разглобяване сглобяване ауто дата консултации по телефона всичко е като по книга. Нагласяме първи в гмт и хоп на трети пак подпря. Накрая се оказа превъртели шлици на шпонката на коляновия вал.
Та чукатето най вероятно е от биещ клапан
Comment
-
Първоначално публикувано от S_BANKOV Покажи съобщениеСкоро брахме ядове с подобен проблем на едно волво. След сваляне на глава даради счупени валове и нагласяне на валовете и първи в гмт, превъртам и оп на трети подпря. Айде разглобяване сглобяване ауто дата консултации по телефона всичко е като по книга. Нагласяме първи в гмт и хоп на трети пак подпря. Накрая се оказа превъртели шлици на шпонката на коляновия вал.
Та чукатето най вероятно е от биещ клапан
Comment
-
Вече е сигурно че не е вариатора. Вчера го заварихме за по-сигурно а и да го изключим като възможна причина. Днес отново презацепване. Всмукателните вал отново имаше леко изоставане спрямо другия вал. След ремонта всичко ок. Уж всичко беше наред и след известно каране и пак същата работа... Утре ще ги видим тия шпонки ако не е от тях, вече може и някой лагер да е.
Вече спирам да се ядосвам, ще си налея едно вино и казвам на всички Наздраве.Last edited by franki1; d.m.y г., 15:52.
Comment
-
Предполагам, че сте заварили вътрешната към външната част на вариатора. При това положение единственото място където може да се размести е резбата с която вариаторът се скрепва към вала, болтовете с които ангренажното колело се скрепва към вариатора или ремъкът да се разтегля. Това последното може да се изключи. Иначе щеше да ти се размества и изпускателния вал.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПредполагам, че сте заварили вътрешната към външната част на вариатора. При това положение единственото място където може да се размести е резбата с която вариаторът се скрепва към вала, болтовете с които ангренажното колело се скрепва към вариатора или ремъкът да се разтегля. Това последното може да се изключи. Иначе щеше да ти се размества и изпускателния вал.
Да само двете части заварихме. А резбата не сме, какъв пропуск. Иначе пробата беше яко газ.
Comment
-
Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщениеДа само двете части заварихме. А резбата не сме, какъв пропуск. Иначе пробата беше яко газ.
Вариатор ще смениш ама що трябва да бастисваш и вала?
Тази сглобка не би трябвало да е проблемна. Обезмаслява се, маже се с locktite и се стяга. Добре е да ползваш специалния ключ за стягането и да не ползваш тръбни такива.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:18.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе заварявайте вариатора за вала, за Бога!
Вариатор ще смениш ама що трябва да бастисваш и вала?
Тази сглобка не би трябвало да е проблемна. Обезмаслява се, маже се с locktite и се стяга. Добре е да ползваш специалния ключ за стягането и да не ползваш тръбни такива.
Comment
Comment