Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариатор или нещо друго?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз залагам на превъртел лагер

    Comment


    • #32
      Моят съвет е да прегледаш все пак шпонката на колелото на КВ. Само тя или тази на колелото на изпускателния вал може да е причината за да се размести изпускателния спрямо коляновия вал. А и да смениш 2 вариатора, макар и не нови и с двата да ти избяга сфазирането на валовете, звучи странно. И разбира се - направи една диагностика. Тя ще покаже дали има проблем със синхрона или с управлението на вариатора.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Моят съвет е да прегледаш все пак шпонката на колелото на КВ. Само тя или тази на колелото на изпускателния вал може да е причината за да се размести изпускателния спрямо коляновия вал. А и да смениш 2 вариатора, макар и не нови и с двата да ти избяга сфазирането на валовете, звучи странно. И разбира се - направи една диагностика. Тя ще покаже дали има проблем със синхрона или с управлението на вариатора.
        Мисля че изоставането беше само на Вала на всмукателните клапани. А шпонката на колелото на КВ трябва да е наред след предния ремонт а и болта го залепихме с осигурително лепило все пак. Ако беше шпонката мисля веднага щеше да проличи, а не след 10-15 км.

        ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------

        Първоначално публикувано от inpuls.1980 Покажи съобщение
        Аз залагам на превъртел лагер
        За кой лагер говориш?

        Comment


        • #34
          За кой лагер говориш?[/QUOTE]

          колянов вал,биелни лагери

          Comment


          • #35
            Имай впредвид и това, че на празен ход и на високи оборори (мисля, че над 4500) вариаторът не е активен. Имайки това впредвид се опитай да прецениш дали тракането го има при оборотите при които той е активен или не.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Имай впредвид и това, че на празен ход и на високи оборори (мисля, че над 4500) вариаторът не е активен. Имайки това впредвид се опитай да прецениш дали тракането го има при оборотите при които той е активен или не.
              То още като запаля, и на обороти постоянно си трака. По скоро въобще не върви, малко на обороти само като дам газ няма никой и вече почти гасне, абе трагедия. Сега не я карам, защото до никъде не мога да стигна.

              Comment


              • #37
                Скоро брахме ядове с подобен проблем на едно волво. След сваляне на глава даради счупени валове и нагласяне на валовете и първи в гмт, превъртам и оп на трети подпря. Айде разглобяване сглобяване ауто дата консултации по телефона всичко е като по книга. Нагласяме първи в гмт и хоп на трети пак подпря. Накрая се оказа превъртели шлици на шпонката на коляновия вал.
                Та чукатето най вероятно е от биещ клапан

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от S_BANKOV Покажи съобщение
                  Скоро брахме ядове с подобен проблем на едно волво. След сваляне на глава даради счупени валове и нагласяне на валовете и първи в гмт, превъртам и оп на трети подпря. Айде разглобяване сглобяване ауто дата консултации по телефона всичко е като по книга. Нагласяме първи в гмт и хоп на трети пак подпря. Накрая се оказа превъртели шлици на шпонката на коляновия вал.
                  Та чукатето най вероятно е от биещ клапан
                  Да но сега ако я презацепим на ново и, ще стане като нова без никакви симптоми на някаква повреда. И след известно каране и пак същата работа...

                  Comment


                  • #39
                    И даде, ако шпонката е изяла шлиците ще става точно така.
                    Демфер да сте пипали на кв

                    Comment


                    • #40
                      Ако си 100% сигурен, че изпускателният вал не губи сфазирането си, то търси читав вариатор. Няма друга причина за да се губи сфазирането само на всмукателния вал.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Вече е сигурно че не е вариатора. Вчера го заварихме за по-сигурно а и да го изключим като възможна причина. Днес отново презацепване. Всмукателните вал отново имаше леко изоставане спрямо другия вал. След ремонта всичко ок. Уж всичко беше наред и след известно каране и пак същата работа... Утре ще ги видим тия шпонки ако не е от тях, вече може и някой лагер да е.

                        Вече спирам да се ядосвам, ще си налея едно вино и казвам на всички Наздраве.
                        Last edited by franki1; d.m.y г., 15:52.

                        Comment


                        • #42
                          Предполагам, че сте заварили вътрешната към външната част на вариатора. При това положение единственото място където може да се размести е резбата с която вариаторът се скрепва към вала, болтовете с които ангренажното колело се скрепва към вариатора или ремъкът да се разтегля. Това последното може да се изключи. Иначе щеше да ти се размества и изпускателния вал.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Предполагам, че сте заварили вътрешната към външната част на вариатора. При това положение единственото място където може да се размести е резбата с която вариаторът се скрепва към вала, болтовете с които ангренажното колело се скрепва към вариатора или ремъкът да се разтегля. Това последното може да се изключи. Иначе щеше да ти се размества и изпускателния вал.

                            Да само двете части заварихме. А резбата не сме, какъв пропуск. Иначе пробата беше яко газ.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
                              Да само двете части заварихме. А резбата не сме, какъв пропуск. Иначе пробата беше яко газ.
                              Не заварявайте вариатора за вала, за Бога!

                              Вариатор ще смениш ама що трябва да бастисваш и вала?

                              Тази сглобка не би трябвало да е проблемна. Обезмаслява се, маже се с locktite и се стяга. Добре е да ползваш специалния ключ за стягането и да не ползваш тръбни такива.
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:18.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Не заварявайте вариатора за вала, за Бога!

                                Вариатор ще смениш ама що трябва да бастисваш и вала?

                                Тази сглобка не би трябвало да е проблемна. Обезмаслява се, маже се с locktite и се стяга. Добре е да ползваш специалния ключ за стягането и да не ползваш тръбни такива.
                                Да ние все пак се помъчихме да го развием, но не можахме. Нямаме такъв ключ. Разгобихме го като махнахме зегерката. Вътрешно нямаше наранени шлици и зъбите бяха наред. След което го почистихме и.... Все пак имам два вала и два вариатора, затова експериментирахме.

                                Comment

                                Working...
                                X